vrijdag 23 december 2016

FAIR WEAR FRIDAY ***FEESTEDITIE***

Dringend nog eens tijd voor Fair Wear Friday.
Deze keer niet wat we vandaag aan hebben,
maar wel wat klaarligt voor morgenavond...



Aaron:
- zwarte legging van Mundo Melocoton
- longsleeve in biokatoen van JBC
(ik zeg het nog maar eens: ik word niet gesponsord, maar dit is nu eens één van de weinige winkels in een gewone winkelstraat waar je nog kan binnengaan, als je enkel nog fair en liefst eco koopt.  Dat is toch wel fijn. Hoewel ik zelden nog in een winkelstraat kom, maar wat ik bedoel: als zij het kunnen, waarom de rest dan niet?)
- sokken van Le Big - oeps, deze zijn niet ok (maar toch zo kleurrijk, ik kon niet weerstaan)
- schoenen van El Naturalista



Annabel:
- nog twijfel tussen:
  handgemaakt rokje (cadeautje uit Australië) en tweedehands t-shirt via 2dehands.be
  OF kleedje tweedehands van haar nichtje
- blauwe kousenbroek, tweedehands
- schoentjes van Eli





Mama:
- kleedje geleend van mijn zus (voor een trouwfeest vorige zomer was ik in plaats van een nieuw kleedje te gaan kopen, eens gaan 'shoppen' in de kleerkast van mijn zus.  Handig!)
- nylonkousen van Tommy Hilfinger - o jee, dat krijg je dus als je een paar dagen voor de trouw van je nicht beseft dat je geen bijpassende kousen hebt voor het kleed dat je kocht. En je komt met je moeder in een winkel en toevallig liggen daar de perfecte kousen in Midnight Blue.  Dat was toen een superfantastisch handgemaakt kleedje van Dawanda trouwens, dat was dan weer wel ok.
- cardigan van Froy & Dind
- nieuwe botjes van NAE



Papa:
- trui van JBC
- broek van Ontour, made in Portugal
- sokken: euh, oude geitenwollen sokken van ergens??
- schoenen van El Naturalista

Besluit:
Hé, de papa doet ook eens mee :-).
Voor de papa zijn we nog niet te streng, want het is sowieso wat moeilijk om in zijn maat (en goesting) kleren te vinden.  Maar deze keer is het toch gelukt.
Verder nog een paar steekjes laten vallen, maar over het algemeen vieren we eerlijk feest.
Ook onze cadeautjes zijn dat!
Nog tips voor een fair feest vind je hier.

Geniet van warmte en fonkelende lichtjes!
Vrolijk kerstfeest allemaal!

3 opmerkingen:

  1. wauw! en allemaal zo mooi assorti.
    prettige feesten!
    m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ergens klopt er hier iets niet... de volgende avond was er iets anders in de tenue van de mama! Maar ook heel mooi hoor!:-) Jullie zagen er trouwens alle vier erg feestelijk uit! Annabel was prachtig met haar tulekleedje!

    BeantwoordenVerwijderen