dinsdag 11 augustus 2015

VOOR DE JUFFEN

Dat einde van het schooljaar was ineens heel snel daar.
Zijn juffen (Aaron had er 2) hadden echt een enorm engagement en zoveel liefde voor 'hun kindjes'.
En daarmee hebben ze ervoor gezorgd dat de overgang naar school vrij vlot ging.
Na enkele weken voelde hij zich er echt thuis.  Want hij begon ook daar kapoen te worden.
Natuurlijk zijn we de juffen daar erg dankbaar voor.

Ik wilde graag iets leuks geven, wat ze kunnen gebruiken in hun klas, omdat hun hart en ziel daar ligt.  Maar de budgetten in het lager onderwijs laten geen foliekes toe, dus wilde ik zo een folieke geven.   Toen dacht ik aan stempels.
Maar dat was wel op het laatste nippertje!!
Ik tekende 's avonds op de iPad de stempels die ik wou.




















Ballonnen voor de juffen, omdat Aaron (en welke kleuter niet?) er nog steeds zo zot op is.
En een fiets voor meester Brecht, de turnmeester, omdat we die toch niet mogen vergeten.
De volgende dag ging ik op zoek naar iemand die ze kon maken en vond Made by Marijn. Zij wilde de stempels nog dezelfde dag voor mij maken!
Wat een service.
Ze stuurde mij 's avonds volgende foto door:

Foto door Made by Marijn

























Mijn hart deed een sprongetje van contentement.
Een paar dagen later zaten ze in de bus, nog mooi op tijd voor de laatste schooldag!
Ze waren prachtig verpakt, dus dat hoefde ik ook al niet meer te doen.
Langs de achterzijde plakte ik er nog een fotosticker van Aaron op een zelfge-hand-stempeld kaartje.



Naar verluid waren de juffen en meester er blij mee.
En ik kreeg een heleboel ideeën voor stempels voor mezelf :-).
Ik denk dat Marijn me nog terugziet.





2 opmerkingen:

  1. Super origineel. En tof dat je ook de turnmeester niet vergeten bent. Dat probeer ik ook altijd, inclusief mensen van de buitenschoolse opvang. Misschien volgend jaar zelfs met een persoonlijk stempel. Tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gij zijt een moeder naar mijn hart zie! Aan de turnmeester denken!!! ;-)
    Prachtig die stempels!!!
    En hoe zou het komen? ...Het fietske vind ik het tofst!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen