donderdag 1 januari 2015

HAPPY 2015



Overal zie ik 'de mooiste beelden / hoogtepunten van 2014' verschijnen en ik realiseer me dat ik niet aan zo'n overzicht wil beginnen.  Er zijn veel mooie foto's van Aaron, die me elke dag wel heeft blij gemaakt en verrast en verwonderd, maar verder was het niet meteen een memorabel jaar.  Geen (fotografische) hoogtepunten.  Getuige daarvan ook de leegte op deze blog.  Ook geen grote dieptepunten of erge gebeurtenissen, dat ook niet, maar gewoon vermoeiend:  veel werk, twijfel, misselijkheid en vermoeidheid van de zwangerschap die veel zwaarder was dan de eerste, stress en daardoor om eerlijk te zijn schuldgevoel naar mijn ongeboren kindje (die uiteindelijk lichtgewicht bleek )...
Maar het jaar eindigde met de vlotte geboorte van een prachtige en gezonde dochter (die goed drinkt en bijkomt, dus dat gewicht haalt ze wel in), dus mogen we onszelf gelukkig prijzen.
En gaan we voor een mooi 2015.
Gelukkig nieuwjaar!

7 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat met je kleine meid! En een zalig 2015 gewenst. Eentje zonder de vermoeidheid en stress. Maar wel met doorslapende kindjes, veel rust, leuke familiemomentjes,... Alles wat je wensen kan.
    Door de drukte was ik vergeten je te bedanken voor je lieve secret santa wishes! Ik ga er later zeker over bloggen! Groetjes Anske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel rust en veel melk gewenst, dan komt alles goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie alle vier een rustiger, stressloos en fantastisch 2015 gewenst!
    Liefs en tot gauw! Xxx
    T.Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
    En nogmaals een geweldig en vooral gezond 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb hetzelfde gevoel, zo een zwaar jaar, verhuizen, zware zwangerschap, geen zin om een overizcht te maken, dat kost ook gewoon te veel moeite he als je een baby hebt, hoe gaat het met broer?

    BeantwoordenVerwijderen