donderdag 16 januari 2014

K(N)USSEN


Dan werd het tijd voor les 3 van Sew Natural: een kussen.

Maar ik zou ik niet zijn, als ik er toch wel weer niet wat anders mee wou doen.
Ik wilde een kussen met paspel.  Ik zie die overal verschijnen en vind dat zo schoon.
Met paspel dus.  Maar geen rits (zoals Oon haar prachtige tutorial), daar durf ik me nog niet aan te wagen.
Met haar handleiding erbij voor de paspel, werd dat dus een fluitje van een cent.  Merci polkadotjes!





Stof: kleurige stof en paspel uit de Sew-be-doo collectie van Veritas
        jeans is een oude jeans van mijn ventje.

4 opmerkingen:

  1. Super gedaan nichtje! Tip om je paspel goedkoop te maken... ipv paspelkoord koop je goedkopere nylonkoord in de hubo of een andere doe het zelf zaak... 't scheelt alweer! Je stofke is echt mooi! Ik heb de indruk dat Aaron dat ook vindt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, vindt het er al zo tof uitzien! Mooi stofje, dat rode, vind het patroontje erg leuk. (zeker in combinatie met het gele paspeltje!)
    En zo te zien bevalt hij goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Via haar heb ik het ook geleerd. En kussentjes maken blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer leuk kussen!

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen