woensdag 21 augustus 2013

DIE MOOIE ZOMER

Dat was even een langere pauze dan verwacht.
Maar 't was zo'n mooie zomer, veel genieten om er dan weer keihard in te vliegen.

Hierbij een korte samenvatting:

Na een lang verhaal (een héél lang verhaal eigenlijk van anderhalf jaar dat ik jullie ga besparen), konden we eindelijk onze badkamer afmaken en zijn nu superblij met het resultaat!  (nog even wachten op de finishing touches en de aanschaf van een breedhoeklens en dan kan ik ze tonen):


Het was zodanig mooi weer dat we een hele week binnen bleven, maar Aaron ook binnen in z'n badje kon spetteren:


Toch een uitstapje naar Harmonic Fields in Genk
(geen goede foto's, we hebben geluisterd vooral - met de ogen toe was het veel mooier):





















Een uitstap met mijn vriendinnen naar Luik -dat was lang geleden, een hele dag samen met ons drieën:


Op reis naar Freiburg, net zoals vorig jaar, maar dan met een sluipende baby in plaats van een dikke buik.

En 't is nog niet gedaan, hé.  Ik verwacht nog een lange mooie nazomer!



5 opmerkingen:

  1. Waren wij vorige week ook in Freiburg en de vorige keer was ik zwanger maar wist ik het nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh! Dat is een grappig toeval. Dus jullie vonden het daar ook zo fijn, dat je nog eens bent teruggegaan. We logeerden weer in de wijk Vauban en vonden het daar weer geweldig. Zoals juffrouw Sanseveria vorig jaar opmerkte: zijt ge zeker dat ge daar niet wilt gaan wonen? 't Is dat ik niet graag familie en vrienden achterlaat. Anders direct.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klink als een geslaagde vakantie! Doet me ook verlangen naar de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jullie zijn in Genk geweest? Ik hoorde al dat het daar zo fantastisch was. Hoe kon ik dat als rasechte Limburgse missen?
    Leuke vakantiefotootjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woehoe, badkamerfoto's! Ziet er prachtig uit! En blij dat het eentje van pas komt!

    BeantwoordenVerwijderen