zaterdag 23 maart 2013

BIB

Permanent gezever, en geen klein beetje.
Dus dan mag je mooie kleertjes naaien, of in bruikleen krijgen, of (tweedehands) kopen. Je ziet ze niet.
Altijd die eeuwige slab.

Dus mooie slabben, die heb je nodig!
Maar slabben beperken ook je bewegingsvrijheid een beetje, vind ik.
Dus toen ik deze "kwijlsjaal" zag bij Zilverblauw, was ik meteen verkocht.
Haar versies in de webwinkel waren uitverkocht, maar Anki was zo vriendelijk het patroon te delen.
En ondertussen zijn we vertrokken met het naaien, dus maken we er zelf!



De eerste geef ik cadeau aan mijn petekindje - nog zo'n onverbeterlijke zeveraar.
We maken er gauw een simpel, mooi pakje van:



3 opmerkingen:

  1. jaaah, een uitkomst (en absolute must!) zo'n kwijlsjaal :D hah.. kwijlen in stijl.
    leuk stofje (wat aardig dat ze je het patroon gaf) en wat heeft je mannetje toch een superzoete glimlach!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Kwijlsjaal klinkt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen