zondag 3 februari 2013

LIEFSTE AARON WEEK 6

Liefje,

De dagen blijven afwisselend héél goed en wat moeilijker.
Maar ik vraag me af of dat aan jou ligt of aan mij.
Vaak sta ik op met een heleboel plannen in mijn hoofd.  Dan wil ik de keuken opruimen, lekker koken, de was doen, wat knutselen, naar de bakker,...
En dan wil je niet slapen en lig je zo vaak aan mijn borst.
Andere dagen sta ik op met het idee dat ik alleen maar voor jou kan en wil zorgen.  En dan hebben we een fijne dag samen.  En als je dan toch eens een uur in je bedje slaapt, dan weet ik niet wat eerst gedaan.
De zee van mogelijkheden...

Je bent een les in mindfullness.
Ik mag niet te veel willen.  Vergeet die to-do-lijstjes in het hoofd.  Gewoon nemen zoals het komt.
Zoals Nowelja dat zo mooi zegt: "het leven zoals het komt".
Dat leer jij mij.  Straf van je, mijn zoon.





2 opmerkingen:

  1. Als kersverse mama is het belangrijk dat je van je kindje geniet. En alle rest dat je tussendoor gedaan krijgt, is gewoon meegenomen. Leef met je zoontje mee, en binnen een paar weken zal je zien dat het ineens allemaal net iets makkelijker gaat, dat jullie samen een ritme vinden om de dag leuk door te komen. Schuldgevoelens en to-dolijstjes steek je maar even weg tot dan. Genieten en ook een beetje voor jezelf zorgen is nu de boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) Ik heb dat ook van mijn zonen geleerd....

    BeantwoordenVerwijderen