dinsdag 22 januari 2013

LIEFSTE AARON WEEK 3

Het was weer een week met ups en downs, mijn lieve schat.
Opnieuw op dinsdag (wat heb je toch met dinsdag???) was je onrustig en zelfs in je slaap woel je erg veel en maak je de hele tijd geluidjes.
Vrijdag geraak je maar niet in slaap. Je wil aan de borst, valt al gauw in slaap, maar als ik je in je bedje wil leggen ben je weer klaarwakker.
Ik denk vaak dat je veel te veel wakker bent. Een baby van jouw leeftijd zou ongeveer 15 uur slapen, lezen we.  Daar kom je bijlange niet aan.
Maar soms ben je ook heel vrolijk als je wakker bent. Dus het zij zo.

We moeten toch ook al wat zorgen om je te entertainen. Voorlopig is onze stem je favoriete speelgoed. Je reageert er sterk op, dat is leuk om te zien.
En na de moeilijke vrijdag, ben je zaterdag veel beter.  Je lacht veel duidelijker nu.
We gaan winkelen en dat verloopt vlotjes.  In de wandelwagen slaap je als een roosje.
In de winkels dan weer niet, maar iedereen vind je zo schattig en is behulpzaam en ik geef je borstvoeding terwijl je papa broeken past.
Daarna krijgen we weer bezoek. Van tante Lara, moeke, en mijn ome Jan en tante Kris. Zij heeft geweldig haar best gedaan en een pinnemuts, slabbetje en lekker warme slaapzak voor jou genaaid. Je zal er veel geniet van hebben, want je bent graag warm ingeduffeld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten