maandag 31 december 2012

PAY IT FORWARD

Op 31 januari verscheen dit bericht op Facebook, en reageerde ik snel:

'Pay it forward 2012. Ik beloof om iets handgemaakt te maken voor de eerste vijf mensen die reageren. Zij moeten dit bericht op hun beurt in hun status plaatsen en iets maken voor de eerste vijf mensen die reageren. De regels zijn dat het met de hand gemaakt moet worden en gegeven worden voor eind 2012.'

Zozo, het einde van 2012 is in zicht en ik heb eindelijk mijn mensen blij gemaakt.

Van deze agenda had ik al gauw nog een exemplaar gemaakt voor Kaatjes Mammy.
Deze schilderijen maakte ik voor mijn zus.

En dan bleven nog een tante en een collega over.  Na heel wat tobben "Wat moet ik voor hen nu maken?", kwam tijdens mijn week overtijd eindelijk een idee:  Receptenschriftjes.
Met mooie schutbladen, een index, zelf beproefde recepten en bijeengespaarde knipsels.







Ik deed er ook nog beschermbloemen bij.


En welk leuks heb ik gekregen?

Een gehaakte Sint, die zag u hier al.
Een gehaakte Slak, waar Aaron nog veel plezier aan kan beleven.  Echt maf gedaan van mijn zus!



Een gehaakte muts om Aaron warm te houden (volgende winter), die nu alvast als nest fungeert van 2 superschattige uiltjes!  Bedankt, Evelien.



En een keimooie warme slaapzak met bijhorende pinnemuts voor onze kleine man.  Van mijn tante Kris.  Samen met een slab, gemaakt van een vroeger kinderlakentje van mijn nichtje. Zo lief!



Al die spulletjes met liefde gemaakt, dat maakt mijn hartje warm en dat van onze Aaron zeker ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten