donderdag 2 februari 2012

EARTHKEEPERS

Ongeveer een half jaar geleden heb ik volgend voornemen gemaakt (men moet daar niet mee wachten tot nieuwjaar):

1. Koop niet.
(hetgeen toch wel moeilijk is gezien mijn liefde voor schoonheid en kleur en al die leuke webshops.)
2. Als je dan toch iets moet kopen: koop tweedehands of eco.

Nu waren mijn schoenen versleten.  Echt wel versleten en niet meer waterdicht langs de zool, hetgeen in ons klimaat niet zo aangenaam is.  Tweedehands vind ik dat toch wel moeilijk om te kopen, dus bleef er nog maar één optie over: Today is a good day.  'k Vind deze botjes geweldig, maar dat hadden we dus niet nodig.   Het werden de earthkeepers:


Mooie details.  Voor mijn doen hebben ze weinig kleur, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de Socks For Happy People van GOEDvandoen.



Dus u weet wat te doen vandaag: smile and feel good want Today is a good day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten