vrijdag 3 februari 2012

BERLIJN

'k Zou het haast nog vergeten, maar bij een verjaardagsfeest hoort uiteraard ook een cadeau.
We wisten echt niet wat, tot de man enkele dagen ervoor zei: "misschien iets voor Berlijn, daar gaan we in de lente naartoe."  Oh, Berlijn, we zijn daar op archireis geweest en ik vond het er absoluut geweldig.  Dus ging er vuurwerk in mijn hoofd.  Vijf dagen is wel wat kort om een reisgids te fabriceren, dus hebben we er maar één gekocht, en heb ik dan toch nog een soort doe-boek gemaakt met de hoogtepunten die ik mij nog herinnerde, inclusief mini-slinger om haar feest daar nog eens over te doen.


Volgende maandag trek ik niet naar Berlijn, maar wel naar... Londen!
't Is maar voor één dag; we gaan met het bureau naar de tentoonstelling van OMA en een tour doen rond het Olympisch Park.  En dan hopen dat er nog een beetje tijd overschiet om andere dingen te zien, want ik ben nog nooit in Londen geweest.  En vooral hopen dat we niet vastvriezen.

1 opmerking: